Cég: Szekundum Kft.; Székhely: Magyarország, 2092 Budakeszi Gábor Áron utca 123. Telephely: Magyarország, 2092 Budakeszi Erdő utca 74.; Fióktelep: nincs; Posta: Magyarország, 2092 Budakeszi Erdő utca 74.; E-Posta: info@kovaszka.hu; Telefonszám: +36 30 797 4907; honlap: https://kovaszka.hu; Cégjegyzéket vezető intézmény: Pest Megyei Cégbíróság; Cégjegyzékszám: 13-09-082611; Tevékenységet engedélyező hatóság: Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara; Tevékenységet engedélyező hatósági szám: PE12377785; Adószám: 12377785-2-13; Tárhelyszolgáltató: Webnode AG; Tárhelyszolgáltató székhelye: Svájc, 6304 Zug Gartenstrasse 3.; E-posta: support@webnode.com;
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
a Szekundum Kft. fogyasztókkal kötendő vételi szerződéseihez
1. Általános rendelkezések, szerződő felek, szerződés létrejötte
1.1. Jelen általános szerződési feltételek (ÁSZF) hatálya alá esnek a szolgáltató és a fogyasztó a https://www.kovaszka.hu felületén kötött vételi szerződés esetén.
1.2. Szerződés a szolgáltató és a fogyasztó között köttetik meg.
1.2.1. szolgáltató: Szekundum Kft.
1.2.2. fogyasztó: Az a személy, aki a szolgáltatótól rendel.
1.3. A fogyasztó rendelése vételi ajánlatnak minősül.
1.3.1. A fogyasztó az ajánlat megtételével kijelenti, hogy az ÁSZF rendelkezéseit elfogadta.
1.4. Amennyiben a szolgáltató elfogadja a fogyasztó vételi ajánlatát, a szerződés megkötöttnek minősül.
1.5. Szerződés csak a szolgáltató által közzétett ÁSZF szerint köttethetik meg.
1.6. A szolgáltató és a fogyasztó közötti szerződés elektronikusan köttetik meg. Az így létrejött szerződés távollévők között, elektronikusan kötött szerződésnek minősül.
2. Termék
2.1. A szolgáltató a fogyasztó által rendelhető termékeket elektronikusan, a honlapon teszi közzé.
3. Árak
3.1. Az árak devizaneme: Ft, azaz forint.
3.2. Az árak a szállítási költségeket tartalmazzák.
3.3. Az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák. Az ÁFA mértéke: 27%.
4. Rendelés, rendelés feldolgozása
4.1. A fogyasztó a termékeket elektronikusan, a szolgáltató honlapján rendelheti meg, az alábbi módon: 1) kosárba, 2) kosár, 3) kifizetés, 4) számlázási adatok - folytatás, 5) szállítási adatok - folytatás, 6) fizetési adatok - folytatás, 7) adatok ellenőrzése (esetlegesen: szerkesztése), 8) Felhasználási Feltételek elfogadása, 9) Megrendelés befejezése ( 10.) Bankkártyás fizetés esetén átirányítás a GP WebPay V-POS termináljára, amelyen: kártyaadatok).
4.2. A szolgáltató elektronikus rendszere folyamatosan fogadja a rendeléseket.
4.3. A szolgáltató elektronikus rendszere a fogyasztó részére az ajánlatról és a fizetésről az ajánlat megtételétől számított 2. napig elektronikus levelet küld, amely nem minősül az ajánlat elfogadásának, csupán értesítő jellegű.
4.4. A szolgáltatónak joga van a fogyasztó ajánlatát indoklás nélkül elutasítani.
4.4.1. Amennyiben a szolgáltató a fogyasztó ajánlatát elutasítja, köteles a fogyasztó részére az általa megfizetett összeget késedelem nélkül, de legkésőbb az ajánlat megtételétől számított 8. napig visszatéríteni.
4.4.2. Amennyiben a szolgáltató a fogyasztó ajánlatát elfogadja, köteles a fogyasztó által befizetett összeg után számlát kiállítani, azt a fogyasztó részére az ajánlat megtételétől számított 8. napig elektronikus levélben elküldeni, s ugyanezen határidőig az árut feladni.
5. Fizetés
5.1. A fogyasztó a rendelés összegét az alábbi módon fizetheti meg:
- a rendeléskor bankkártyával;
- a rendelés után átutalással;
- az átvételkor bankkártyával vagy készpénzzel.
6. Szállítás
6.1. A szolgáltató áru kiszállítását az alábbi országok területére vállalja:
Magyarország.
6.2. Az áru kiszállításának határideje a számla kiküldésétől számított 14 nap.
6.3. A szolgáltatót késedelmes teljesítés miatt felelősség nem terheli.
6.4. A szállító a fogyasztót az átvétel várható idejéről SMS-ben értesíti.
6.5. A fogyasztó köteles az általa megrendelt árut átvenni.
6.5.1. Amennyiben a fogyasztó az árut átveszi, az átvétel sikeresnek minősül.
6.5.2. Amennyiben a fogyasztó az árut nem tudja átvenni, az átvétel sikertelennek minősül.
6.6. A sikertelen átvételről a szállító SMS-ben értesíti a fogyasztót.
6.6.1. Sikertelen átvétel esetén a szállító az árut a legközelebbi postára szállítja, melynek helyéről a fogyasztót SMS-ben értesíti.
6.7. A fogyasztó az áru átvételéről minden esetben köteles átvételi elismervény aláírásával nyilatkozni.
6.8. A fogyasztónak az áru átvételére vonatkozó jogait és kötelezettségeit egy, a fogyasztó által felhatalmazott, de a szállítóval nem egyező személy is gyakorolhatja.
6.9. A szállítás költségei a szolgáltatót terhelik.
7. Kellékszavatosság
7.1. Hibás teljesítésnek számít, ha a termék a teljesítéskor nem felel meg a hatályos minőségi követelményeknek, vagy a szolgáltató által a honlapon közzétett tulajdonságoknak.
7.2. Hibás teljesítés esetén a fogyasztó a szolgáltatóval szemben kellékszavatossági jogokat érvényesíthet.
7.3. A fogyasztó kellékszavatossági igénye érvényesítésekor kérheti a szolgáltatótól a termék cseréjét, vagy a vételár visszafizetését.
7.4. Amennyiben a fogyasztó a hibát már az áru átvételekor észleli, szavatossági jogának érvényesítéséhez, köteles a hibát a szállítónál jegyzőkönyvbe vetetni, és az árut a szállítóval visszaszállíttatni.
7.5. Amennyiben a fogyasztó a hibát csak a termék átvétele után észleli, szavatossági jogának érvényesítéséhez, köteles a termék hibájáról és szavatossági igényéről a hiba észlelésétől számított 60. napig a szolgáltatót annak levelezési címén levélben értesíteni, és az értesítéstől számított 14. napig a terméket postán feladva visszaküldeni.
7.6. A termék visszaküldésének költségei a fogyasztót terhelik.
7.7. A termék átvételétől számított két éves határidőn túl a fogyasztó kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
7.8. A szolgáltató köteles a fogyasztó által visszaküldött terméket visszavételezni, s amennyiben a fogyasztó szavatossági igénye jogos, azt a termék visszavételezésétől számított 14. napig kielégíteni.
7.9. A szolgáltató mentesül a fogyasztó szavatossági igényéből keletkező kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
a) a termék nem üzleti tevékenysége körében keletkezett,
b) a hiba a termék átadása után keletkezett,
c) a hiba a termék átadásáig hatályos jogszabályok alkalmazása miatt keletkezett.
8. Elállási jog
8.1. A fogyasztónak joga van a szerződéstől indoklás nélkül elállni.
8.2. Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolni akarja, köteles az e szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről a szolgáltatót a termék átvételétől számított 14 napig postán értesíteni.
8.3. Amennyiben a fogyasztó elállási jogának gyakorlásáról a szolgáltatót értesítette, köteles az árut késeselem nélkül, de legkésőbb az értesítés postai feladásától számított 14. napig a szolgáltató telephelyére visszaküldeni, vagy ugyanott visszaadni.
8.3.1. Az áruk visszaküldésének költségei a fogyasztót terhelik.
8.4. Amennyiben a fogyasztó a szerződéstől eláll, a szolgáltató köteles a fogyasztó által befizetett összeget késedelem nélkül, de legkésőbb az elállásról való értesülésétől számított 14. napig visszatéríteni.
8.4.1. A visszatérítés során a szolgáltató köteles ugyanazt a fizetési módot alkalmazni, mint amelyet a fogyasztó az eredeti ügylet során alkalmazott, kivéve, ha a szolgáltató és a fogyasztó másképp nem rendelkeznek.
8.4.2. Az összeg visszatérítésének költségei a szolgáltatót terhelik.
9. Jótállás
9.1. A szolgáltatót jótállási kötelezettség nem terheli.
10. Panaszkezelés
10.1. Amennyiben a fogyasztó a szolgáltató magatartását sérelmezi, panaszt tehet:
- a szolgáltatónál,
- a szolgáltató székhelye szerinti
- fogyasztóvédelmi szervezetnél,
Érdi Járási Hivatal Közlekedési és Fogyasztóvédelmi Főosztály
Fogyasztóvédelmi Osztály
Magyarország 1141 Budapest, Komócsy u. 17-19.
fogyved@pest.gov.hu
+36 1 460 2202
+36 1 460 2243
- békéltető szervezetnél,
Pest Megyei Békéltető Testület,
Magyarország 1119 Budapest, Etele út 59-61.
pmbekelteto@pmkik.hu
+36 1 269 0703
+36 1 784 3149
- az Európai Unió online vitarendezési platformján,
https://ec.europa.eu/consumers/odr/
- vagy az Európai Fogyasztói Központnál
https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/europai_fogyasztoi_kozpont
11. Záró rendelkezések
11.1. Jelen ÁSZF hatálya alatt megkötött szerződések nyelve a magyar nyelv.
11.2. Jelen ÁSZF rendelkezései az alábbi linken tölthetők le:
https://www.kovaszka.hu/letoltesek
11.3. Jelen ÁSZF rendelkezéseiben hivatkozott nyilatkozatok az alábbi linkeken tölthetők le:
https://www.kovaszka.hu/letoltesek
11.4. Jelen ÁSZF rendelkezései által nem szabályozott kérdésekben a szolgáltató székhelye szerinti, alábbi jogszabályok az irányadók:
- az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások,
valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes
kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.);
- a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV.
törvény (Fgytv.);
- a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések
részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet;
- a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen
kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.);
- az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó
kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet;
- a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások
díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.)
NFGM-SZMM együttes rendelet;
- a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló 524/2013/EU rendelet.
11.5. A szolgáltató tevékenységét egyéb kódex nem szabályozza.
11.6. Jelen ÁSZF egyoldalú módosításának jogát a szolgáltató fenntartja.
11.7. Jelen ÁSZF 2020.06.01-től visszavonásig hatályos.